Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace wushu
Vrána, Daniel ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Lorenzová, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá specifiky sportovního marketingu a marketingové komunikace sportovního wushu v České republice. Cílem práce je komparace efektivity marketingové komunikace sportovních klubů wushu. První část obsahuje charakteristiku sportovního marketingu se zaměřením na specifika marketingu v bojových uměních. V praktické části jsou popsány čtyři vybrané kluby wushu z České republiky. Následuje analýza činnosti jednotlivých klubů a jejich porovnání na základě sekundárního výzkumu. Dále je v práci provedeno vyhodnocení a analýza dotazníků na základě odpovědí žáků vybraných klubů. Výsledkem práce je analýza současného stavu marketingové komunikace, komparace marketingové komunikace vybraných škol a marketingové doporučení.
Kung Fu a jeho zařazení do výuky úpolů ve školní tělesné výchově
Krbcová, Pavlína ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analyzovat kung fu z pohledu jeho zařazení do úpolů ve školní tělesné výchově a za pomoci konzultantů uvedených v teoretické části navrhnout zásobník cviků a vytvořit modelové hodiny, které mohou učitelé v hodinách tělesné výchovy využít. V teoretické části se věnuji historii, charakteristice, taxonomii a vyučování úpolů ve školní tělesné výchově. Dále teoretická část zahrnuje popis historie, charakteristiku a dělení kung fu. Následuje výchovný a zdravotní aspekt kung fu a přínos v oblasti pohybových schopností. Výzkumná část zahrnuje navržený zásobník cviků s obrázky a charakteristiku modelových hodin. Následně jsou zde uvedeny výsledky dotazníků pro žáky a učitele zpracované pro lepší přehled do tabulek s popisem a jejich vyhodnocení. Dotazníkového šetření se zúčastnilo 257 žáků z 2. stupně základních škol ve Středočeském kraji a 6 jejich učitelů tělesné výchovy. Modelové hodiny a dotazníky pro žáky i učitele jsou zařazeny v přílohách. Z výzkumné části vyplývají tato fakta:  Ve školní tělesné výchově se s výukou techniky pádů setkává 28% z dotazovaných žáků, s výukou bojových umění 42,4% a s výukou sebeobrany 55,6% respondentů.  O zařazení kung fu do školní tělesné výchovy má zájem 72% respondentů z řad žáků.  Více než polovina dotazovaných žáků (57,6%) shledává...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.